Tuesday, September 1, 2009

31 OGOS,Hari Ini Dalam Sejarah

Merdeka...merdeka..merdeka...Selamat Hari Merdeka...semoga MALAYSIA slu dlm keadaan aman damai..title hari ini dlm sejarah..memg sejarh pn bg dri ku..cewah.. 31 ogos hari memg sejarah n bermakna bg aku sebg anak Malaysia..tp ada makna diseblik tajuk itu.. :-) pic aku kuar paper metro..besar gtu..pic aku bkn keseorgn but with my classmate..aku tau pic aku kuar paper dr my sis,dia yg msg aku..aku agak terkejut gak cz xsangka la pic tu kuar paper..ari tu da kuar paper tp just nmpk dr pndngan blkg..Ari ni memg jelas giler..pic mr manees pn ada..aku bkn main lg g cari paper metro kt area u aku ni..alamak ai semua da abis...al-maklum la ada pic, aku so laris la hahhaha perasan giler..xda la da tgh ari msti la paper da abis.. lastly dpt gak metro tu..adik beradik aku semua msg..alamak ai..mcm artis lak..ada yg xsmpt nk beli paper tu siap suh aku bwa blik kg raya nti..huhu klu aku ni kuar paper best student all the sem at my u ok gak la..tp aku tetap happy cz pic tu besar siap color...hihihii bkn seng nk masuk paper ni..tol x..

0 comments: